Nieuw deze editie: EasyGo

EasyGo is vanaf 2019 onderdeel van het standaardaanbod van Easyfairs en is een servicepakket met een breed aanbod aan marketingtools gebaseerd op de meest recente ontwikkelingen binnen de digitale marketingtechnologie. Met de komst van EasyGo haalt de exposant nog meer uit de beursdeelname en wordt het voor de bezoeker nog makkelijker om informatie te verzamelen tijdens het beursbezoek.

Als exposant...

wordt uw online zichtbaarheid voorafgaand aan de beursdeelname verhoogd en het opvolgen van leads na afloop van de beurs was nog nooit zo eenvoudig. U maakt een keuze uit de vier EasyGo pakketten. Voor iedereen is er een passend pakket wat aansluit bij de vooraf gemaakte beursdoelstellingen.

U vult voorafgaand aan de beurs een online profiel met bedrijfsinformatie en productinformatie in My Easyfairs. De informatie uit dit profiel wordt na afloop van de beurs gedeeld met bezoekers die interesse getoond hebben tijdens het event. U heeft zelf de regie over de informatie die gedeeld wordt. Hoe uitgebreider het profiel gevuld wordt in aanloop naar de beurs, hoe meer interessante informatie er gedeeld wordt met potentiële nieuwe relaties.

De bezoeker...

kan door de komst van EasyGo op eenvoudige wijze de interessante stands scannen met de bezoekersbadge die zij bij het betreden van het event ontvangen (Smartbadge technologie) en na afloop van het bezoek ontvangt de bezoeker alle informatie van de gescande stands direct in de mailbox.
Voor u als exposant is het daarom van belang om uw online profiel in My Easyfairs zo gedetailleerd mogelijk in te vullen. 

Zelfs wanneer er geen face to face gesprek gevoerd is op de beursvloer kan door de komst van EasyGo relevante informatie uitgewisseld worden, waardoor het genereren van leads nog nooit zo eenvoudig was.

Welk pakket past het best bij u?

EasyGo - Go for more

EasyGo is een servicepakket gebaseerd op de laatste ontwikkelingen binnen de digitale marketingtechnologie. Het maakt deel uit van het standaardaanbod van Easyfairs, maar u kunt een van de drie pakketten kiezen dat het beste bij uw doelstellingen past.

Voordelen voor exposanten

  • Eenvoudige opvolging van leads na afloop van het event, dankzij de leadgegevens die u ontvangt.
  • Bepaal zelf welke informatie u wilt delen met bestaande en potentiële klanten.
  • Het online profiel en de innovatiegalerij zorgen voor een betere online zichtbaarheid voorafgaand aan de beursdeelname.

Voordelen voor bezoekers

  • Bezoekers kunnen eenvoudig de interessante stands scannen met hun Smart Badge.
  • Na afloop van het event ontvangt de bezoeker alle informatie van gescande exposanten per e-mail.
  • Zelfs als er geen face to face gesprek is gevoerd, is het mogelijk om gegevens uit te wisselen.

EasyGo

Hoe werkt de Smart Badge voor exposanten?

Welk pakket kiest u?

Afbeelding1.png

GOLEADS

Maximale leadgeneratie en een verdieping van uw klantrelaties.

Afbeelding2.png

GOPLUS

Maximale leadgeneratie en verbeterde
online zichtbaarheid.

Afbeelding3.png

GOPREMIUM

Maximale leadgeneratie en maximale
zichtbaarheid van uw merk, zowel
online als op het event.

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig uw bedrijfsprofiel en productaanbod voor de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Creëer een bedrijfsprofiel waarin u potentiële bezoekers informeert over uw aanbod. Door uw website en social media links te vermelden, kunnen geïnteresseerden gemakkelijk contact met u kunnen opnemen, evenals via het contactformulier.
  • Er is geen limiet aan de hoeveelheid productinformatie (tekst, afbeelding, video, links) die u kunt publiceren.
  • Houd uw profiel actueel door regelmatig nieuwe content te plaatsen, zoals productupdates en persberichten. Deze worden ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Trek toptalenten uit de sector aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Positioneer uw bedrijf als innovator! Meld uw innovatieve product aan voor de Innovatiegalerij (onder voorbehoud van goedkeuring door de ‘Innovation reviewer’).

We maken het u heel gemakkelijk om (potentiële) relaties uit te nodigen met uw gepersonaliseerde registratielink, via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode). Als u hierbij hulp nodig heeft, neem gerust contact op! U kunt eenvoudig een lijst downloaden van de (potentiële) bezoekers die uw link hebben gebruikt om zich vooraf te registreren. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd door het professionele marketingmateriaal te gebruiken dat beschikbaar is om uw deelname te promoten, zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

Deel moeiteloos informatie over uw producten en diensten via een draadloze reader op uw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat u zelfs bezoekers bereikt met wie u tijdens het event geen interactie kon hebben. Door uw reader te scannen met hun Smart Badge, ontvangen bezoekers na afloop van hun bezoek alle informatie van uw online bedrijfsprofiel via e-mail. Ze krijgen zelfs suggesties van exposanten die ze misschien hebben gemist, op basis van een AI-gestuurde analyse van hun profiel en interesses.

1 Innovatie + 1 Smart Badge reader

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig uw bedrijfsprofiel en productaanbod voor de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Creëer een bedrijfsprofiel waarin u potentiële bezoekers informeert over uw aanbod. Door uw website en social media links te vermelden, kunnen geïnteresseerden gemakkelijk contact met u kunnen opnemen, evenals via het contactformulier.
  • Er is geen limiet aan de hoeveelheid productinformatie (tekst, afbeelding, video, links) die u kunt publiceren.
  • Houd uw profiel actueel door regelmatig nieuwe content te plaatsen, zoals productupdates en persberichten. Deze worden ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Trek toptalenten uit de sector aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Positioneer uw bedrijf als innovator! Meld uw innovatieve product(en) aan voor de Innovatiegalerij (onder voorbehoud van goedkeuring door de ‘Innovation reviewer’).

We maken het u heel gemakkelijk om (potentiële) relaties uit te nodigen met uw gepersonaliseerde registratielink, via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode). Als u hierbij hulp nodig heeft, neem gerust contact op! U kunt eenvoudig een lijst downloaden van de (potentiële) bezoekers die uw link hebben gebruikt om zich vooraf te registreren. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd door het professionele marketingmateriaal te gebruiken dat beschikbaar is om uw deelname te promoten, zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

Deel moeiteloos informatie over uw producten en diensten via een draadloze reader op uw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat u zelfs bezoekers bereikt met wie u tijdens het event geen interactie kon hebben. Door uw reader te scannen met hun Smart Badge, ontvangen bezoekers na afloop van hun bezoek alle informatie van uw online bedrijfsprofiel via e-mail. Ze krijgen zelfs suggesties van exposanten die ze misschien hebben gemist, op basis van een AI-gestuurde analyse van hun profiel en interesses.

2 Innovaties + 2 Smart Badge readers

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig uw bedrijfsprofiel en productaanbod voor de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Creëer een bedrijfsprofiel waarin u potentiële bezoekers informeert over uw aanbod. Door uw website en social media links te vermelden, kunnen geïnteresseerden gemakkelijk contact met u kunnen opnemen, evenals via het contactformulier.
  • Er is geen limiet aan de hoeveelheid productinformatie (tekst, afbeelding, video, links) die u kunt publiceren.
  • Houd uw profiel actueel door regelmatig nieuwe content te plaatsen, zoals productupdates en persberichten. Deze worden ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Trek toptalenten uit de sector aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Positioneer uw bedrijf als innovator! Meld uw innovatieve product(en) aan voor de Innovatiegalerij (onder voorbehoud van goedkeuring door de ‘Innovation reviewer’).

We maken het u heel gemakkelijk om (potentiële) relaties uit te nodigen met uw gepersonaliseerde registratielink, via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode). Als u hierbij hulp nodig heeft, neem gerust contact op! U kunt eenvoudig een lijst downloaden van de (potentiële) bezoekers die uw link hebben gebruikt om zich vooraf te registreren. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd door het professionele marketingmateriaal te gebruiken dat beschikbaar is om uw deelname te promoten, zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

Deel moeiteloos informatie over uw producten en diensten via een draadloze reader op uw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat u zelfs bezoekers bereikt met wie u tijdens het event geen interactie kon hebben. Door uw reader te scannen met hun Smart Badge, ontvangen bezoekers na afloop van hun bezoek alle informatie van uw online bedrijfsprofiel via e-mail. Ze krijgen zelfs suggesties van exposanten die ze misschien hebben gemist, op basis van een AI-gestuurde analyse van hun profiel en interesses.

2 Innovaties + 3 Smart Badge readers

Boost uw leads

Ontvang een lijst met de gegevens van alle bezoekers die interesse in u hebben getoond door hun Smart Badge te scannen bij uw reader. Een fantastische manier om in contact te komen en prospects om te zetten in klanten!

Met de Visit Connect web app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoekers scannen. Hiermee legt u de bezoekersgegevens op een simpele manier vast. U kunt notities toevoegen, bijvoorbeeld om zeer interessante leads te categoriseren. Opvolging na het event was nog nooit zo eenvoudig. Er is geen limiet aan het aantal teamleden dat de app kan gebruiken.

Ontdek wanneer bezoekers die u heeft uitgenodigd op het event aankomen: ontvang een sms-bericht als de bezoeker het event betreedt. Zo weet u zeker dat u belangrijke prospects en klanten ontmoet tijdens het event – dat waarderen ze zeker!

Onbeperkt aantal Visit Connect licenties​

Boost uw leads

Ontvang een lijst met de gegevens van alle bezoekers die interesse in u hebben getoond door hun Smart Badge te scannen bij uw reader. Een fantastische manier om in contact te komen en prospects om te zetten in klanten!

Met de Visit Connect web app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoekers scannen. Hiermee legt u de bezoekersgegevens op een simpele manier vast. U kunt notities toevoegen, bijvoorbeeld om zeer interessante leads te categoriseren. Opvolging na het event was nog nooit zo eenvoudig. Er is geen limiet aan het aantal teamleden dat de app kan gebruiken.

Ontdek wanneer bezoekers die u heeft uitgenodigd op het event aankomen: ontvang een sms-bericht als de bezoeker het event betreedt. Zo weet u zeker dat u belangrijke prospects en klanten ontmoet tijdens het event – dat waarderen ze zeker!

Onbeperkt aantal Visit Connect licenties​

Boost uw leads

Ontvang een lijst met de gegevens van alle bezoekers die interesse in u hebben getoond door hun Smart Badge te scannen bij uw reader. Een fantastische manier om in contact te komen en prospects om te zetten in klanten!

Met de Visit Connect web app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoekers scannen. Hiermee legt u de bezoekersgegevens op een simpele manier vast. U kunt notities toevoegen, bijvoorbeeld om zeer interessante leads te categoriseren. Opvolging na het event was nog nooit zo eenvoudig. Er is geen limiet aan het aantal teamleden dat de app kan gebruiken.

Ontdek wanneer bezoekers die u heeft uitgenodigd op het event aankomen: ontvang een sms-bericht als de bezoeker het event betreedt. Zo weet u zeker dat u belangrijke prospects en klanten ontmoet tijdens het event – dat waarderen ze zeker!

Onbeperkt aantal Visit Connect licenties​

Extra online zichtbaarheid

Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid van uw merk op een niet te missen locatie. Uw logo wordt getoond in de exposantenlijst van de online catalogus.

U krijgt de mogelijkheid om een video in plaats van een statische afbeelding te plaatsen bovenaan uw online bedrijfsprofiel.

Extra online en offline zichtbaarheid​

Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid van uw merk op een niet te missen locatie. Uw logo wordt getoond in de exposantenlijst van de online catalogus.

U krijgt de mogelijkheid om een video in plaats van een statische afbeelding te plaatsen bovenaan uw online bedrijfsprofiel.

Uw bedrijf wordt opvallender weergegeven in de exposantenlijst van de online catalogus.

Uw logo is zichtbaar tijdens verschillende stappen die een bezoeker doorloopt om een ticket te registreren. Uw logo verschijnt bijvoorbeeld in de registratieportal, in de bevestigingsmail en op het toegangsbewijs. Deze exclusieve optie is voor een beperkt aantal exposanten beschikbaar.

Word gezien waar het ertoe doet! Uw logo of advertentie is zichtbaar op displays op drukbezochte plekken tijdens het event.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over EasyGo?

person-icon.png
NAAM ACHTERNAAM

Account Manager
+31 (0)183 – 123 456
naam.achternaam@easyfairs.com

person-icon.png
NAAM ACHTERNAAM

Account Manager
+31 (0)183 – 123 456
naam.achternaam@easyfairs.com

Scroll naar top